کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: غلظت آلاینده‌های هوا در شهر‌های بزرگ استان با پایداری نسبی تا فردا ادامه دارد.

جو آلودگی هوا در خراسان رضوی، امروز و فردا ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا ضیاء شهابی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: غلظت آلاینده‌های هوا در شهر‌های بزرگ و صنعتی استان در روز‌های اخیر افزایش یافته و با پایداری نسبی جو آلودگی هوا در امروز و فردا ادامه دارد.

او با بیان اینکه کیفیت هوا نیز در برخی ساعات در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد،  ادامه داد: برای ۴۸ ساعت آینده جو آرام در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در روز سه‌شنبه هفته جاری احتمال بارش‌های رگباری در استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند تدریجی افزایش دما در این استان تا فردا ادامه دارد و در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه سه تا چهار درجه کاهش خواهد یافت.

 ضیاء شهابی افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۷ درجه و فردا به ۱۸ درجه سلسیوس می‌رسد؛ برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه  همین هفته به ترتیب ۱۳ و ۱۴ درجه پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: در این مدت کمینه دمای مشهد بین چهار تا ۶ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ش
 

 افزایش دما در خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.