راهیابی تیم فوتسال میراث فرهنگی خوزستان به دور یک هشتم پایانی

تیم اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با کسب ۲ برد پیاپی به عنوان تیم نخست به دور یک‎هشتم پایانی رقابت‎های فوتسال وزارت میراث فرهنگی کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از روز جمعه شب (هشتم آذرماه ۹۸) به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان آغاز شده است.

در این دوره از رقابت‎ها که با حضور ۲۲ استان در حال پیگیری است، تیم اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان که در گروه سوم مسابقات با تیم‎های زنجان و مرکزی هم‎گروه است، شنبه شب (نهم آذرماه ۹۸) در نخستین بازی خود از دور گروهی به مصاف تیم زنجان رفت که در پایان این تیم را ۴ گل درهم کوبید. در این دیدار عدنان چنانی ۳ گل و حسین شیربتی یک گل برای خوزستان به ثمر رسانند.

تیم خوزستان سپس در دومین دیدار خود امروز یکشنبه و از ساعتی پیش رو در روی تیم استان مرکزی قرار گرفت که در پایان با حساب ۲ بر یک بر این تیم فائق آمد و با کسب ۲ پیروزی پیاپی به عنوان تیم اول به دور یک‎هشتم پایانی صعود کرد. پدرام بهداروند زننده هر ۲ گل تیم استان در این دیدار بود.

در دور گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و ۱۲ تیم راه یافته به دور بعد مسابقات در ۴ گروه ۳ تیمه به مصاف هم خواهند رفت تا تیم برتر گروه مشخص شود. در پایان نیز ۲ تیم به دیدار رده‌بندی و ۲ تیم نیز به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود خواهند کرد تا چهره قهرمان رقابت‎ها مشخص شود.

این مسابقات با هدف تقویت نشاط و شادابی کارکنان و گسترش و تشویق افراد به ورزش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

درخشش تیم فوتسال خوزستان در مسابقات کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.