اعزام تیم خوزستان به رقابت‎ های فوتسال ادارات کل میراث فرهنگی کشور

تیم اداره ‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان برای شرکت در رقابت‎ های فوتسال ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به گلستان اعزام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین دوره مسابقات فوتسال معاونت توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری اداره‌کل استان گلستان از امروز در سالن ورزشی شرکت گاز شهر گرگان آغاز شده است.

تیم اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان نیز به عنوان یکی از ۳۱ تیم شرکت‎کننده، در تنها گروه ۳ تیمی رقابت‎ها با تیم‎های زنجان و مرکزی هم‎گروه است و فردا در اولین دیدار خود از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف زنجان می‎رود و سپس در روز یکشنبه (دهم آذرماه ۹۸) در آخرین دیدار مرحله گروهی رو در روی استان مرکزی قرار می‎گیرد.

احسان طباطبائی، بهروز دشتی، علی حداد، پدرام بهداروند، عبدالله نیک‎نژاد، عدنان چنانی، اسد عبادی، حسین شیربتی، مصطفی حیدری‎نسب و رضا تربتی بازیکنان تیم میراث فرهنگی خوزستان را در این رقابت‎ها تشکیل می‎دهند؛ ضمن این‎که بهروز کاهکش به عنوان سرمربی و کرامت طهماسبی‎نام نیز به عنوان سرپرست در تیم حضور دارند و شکراله قاسمی معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان هم تیم استان را در این تورنمنت همراهی می‎کند.

این مسابقات با هدف تقویت نشاط و شادابی کارکنان و گسترش و تشویق افراد به ورزش برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله یک‎‎هشتم پایانی مسابقات صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/م

برپایی مسابقات فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.