عضو تیم ملی کامپوند ایران:

مدال‌های تیر و کمان در رشته کامپوند کسب می‌شود/ تمام تجهیزات را خودمان تهیه می‌کنیم/ در تایلند نتیجه نسبتا خوبی گرفتیم

پالیزبان گفت: در یکی - ۲ سال اخیر مشکلات اقتصادی باعث شده تا نتوانیم پا به پای رقبا پیش برویم.

محمد صالح پالیزبان عضو تیم ملی کامپوند کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص مسابقات قهرمانی اسیا در تایلند اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین سطح مسابقاتی است که در آسیا برگزار می‌شود و خوشحالیم که در این مسابقات تونستیم یک نتیجه نسبتا خوب کسب کنیم و در بخش تیمی سوم شویم.  


بیشتر بخوانید: عملکرد کامپوند و ریکرو رضایت بخش بود/ دبیرکل فدراسیون جهانی به ما تبریک گفت/ نعمتی برای کسب سهمیه المپیک کار دشواری داشت


پالیزبان گفت: حریفان خیلی قدری داشتیم که نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشتند و از ما پیشی گرفتند. دلیل این موضوع هم کمبود امکانات است و در  ۱، ۲ سال اخیر مشکلات اقتصادی باعث شده تا نتوانیم پا به پای رقبا پیش برویم و از آن ها عقب افتادیم. با این وجود در مسابقات آسیایی توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.  

عضو تیم ملی کامپوند کشورمان در پاسخ به این پرسش که برای بازگشت کامپوند ایران به قدرت و شرایط آرمانی گذشته چه اقداماتی باید انجام شود گفت: برای بازگشت کامپوند به قدرت گذشته باید مدیریت قوی پشت این رشته باشد و در کنار برنامه ریزی دقیق باید حمایت‌های مالی مناسبی از کامپوند شود.   مسلما اگر همانطور که از ریکرو حمایت می‌شود از کامپوند هم حمایت شود، می‌توانیم به جایگاه گذشته بازگردیم  و مانند گذشته افتخار آفرینی کنیم. در سالیان اخیر هم شاهد بودیم که مدال‌های تیر و کمان در رشته کامپوند کسب شده، اما به دلیل المپیکی نبودن کامپوند، توجه کافی به این رشته نمی‌شود. مسلما اگر به کامپوند بها داده شود، در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌توانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: عبادی: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا است/ کشور‌ها به اهمیت کامپوند پی بردند


پالیزبان درباره نحوه تامین تجهیزات مورد نیاز ملی پوشان تیر و کمان گفت: تمام تجهیزات را خودمان تهیه می‌کنیم و تنها برخی از تجهیزات مصرفی مانند تیر  را فدراسیون در اختیار ما می‌گذارد، اما کمان و دیگر تجهیزات جانبی پرهزینه برعهده خود ورزشکار است و فدراسیون در این زمینه هیچ حمایتی از ما نمی‌کند. فدراسیون برخی از تجهیزات را آن هم نه به صورت مداوم بلکه گاهی اوقات برای ورزشکاران تامین می‌کند.  

انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش کامپوند پس از مسابقات آسیایی تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار