مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

بسیج مکتبی الهی و مردمی است

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه بسیج مکتبی الهی و مردمی است گفت: تفکر بسیجی در هر عرصه‌ای حلال مشکلات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست مروری بر دستاورد‌های ۴۰ ساله بسیج و گام دوم انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان و اساتید دانشگاه ایوان کی با بیان اینکه تفکر بسیج در هر عرصه‌ای که ورود کرد تمام مشکلات حل شد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نبود دچار مشکلات زیادی می‌شدیم.

او با بیان اینکه در چشم انداز رهبری ۵ مرحله برای جامعه اسلامی تبیین شده است گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی و دولت اسلامی تشکیل شده است که اکنون در مرحله دولت اسلامی هستیم و اگر دو عنصر تربیت نیروی انسانی و تولید فکر و فناوری نباشد دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد و تا دولت اسلامی نباشد نمی‌توان برای ظهور امام زمان (عج) مقدمه سازی کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و عنایت خاص امام زمان (عج) قرار دارد و این انقلاب به برکت بصیرت انقلابی و ولایی ملت ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه هر جامعه‌ای عمار‌ها و مالک اشتر‌های خود را می‌خواهد افزود: تفکر بسیجی در هر کجا که باشد دشمن جرات نفوذ به آنجا را ندارد.

بسیج هدفی جز رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم ندارد

او با بیان اینکه بسیج مکتبی الهی و مردمی است که هدفی جز خدمت و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم را ندارد گفت: بصیرت، اخلاص و عمل به موقع از ویژگی بسیجیان است و دستاورد ۴۰ سالگی این نهاد انقلابی نشان داد مردم ایران به بصیرت کامل رسیده اند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به برخی ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر عده‌ای فتنه‌گر در پی اصلاح قیمت بنزین در روز‌های گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: خوشبختانه این بار نیز منافقین با بصیرت و آگاهی ملت ایران در دستیابی به نقشه‌های شوم خود ناکام ماندند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه مردم کشور علی الخصوص استان سمنان با بصیرت خود راهشان را از اغتشاشگران جدا کردند افزود: مردم کشور با حضور خود در راهپیمایی علیه آشوبگران بار دیگر حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند و نشان دادند همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.

او با بیان اینکه رسیدن به خواسته‌های افراد با آشوب و فتنه آفت هر نظام است گفت: منافقین و دشمنان از دو سال پیش برای فتنه اخیر برنامه ریزی کرده بودند که خوشبختانه این فتنه هم ناکام ماند.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.