هفتمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان آغاز به کار کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ۲۷۲ ناشر و نمایندگی، ۳۸ هزار و ۵۶۰ عنوان کتاب با ۱۲۰ غرفه و ۳۰۰ میلیون تومان بن کتاب ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان گفت: در کل کشور برنامه‌های فرهنگی برگزار و ۸ کلان برنامه فرهنگی  در حال اجرا است.

او افزود: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عنوان پیشرو در فعالیت‌های مختلف فرهنگی است.

اسحاقی تصریح کرد: همچنین در بحث پایتختی کتاب جمهوری اسلامی و جشنواره روستا‌ها و خیلی از برنامه‌هایی که در کشور در حال اجرا است به خوبی انجام شده و معاونت فرهنگی نیز در بحث انعقاد تفاهم نامه‌های استانی پیشرو بوده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان۲۷۲ ناشر و نمایندگی و ۳۸ هزار و ۵۶۰ عنوان کتاب با ۱۲۰ غرفه و ۳۰۰ میلیون تومان بن کتاب ارائه شده است.

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین افتتاحیه گفت: با وجود برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در کشور امروز نتیجه گام‌های فرهنگی ما بر کسی پوشیده نیست.

او با تاکید بر اینکه زیربنای جامعه ما فرهنگ است، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم فرهنگ را بشناسیم مگر اینکه در زیر بنا‌های فرهنگی جامعه نقشی اساسی داشته باشیم.

کمالی پور با بیان اینکه اقتصاد و اجتماع بدون فرهنگ نمی‌تواند موفق باشد، افزود: شالوده هستی و حیاط بشری بر فرهنگ استوار شده است که اگر این مهم باشد ما می‌توانیم به تعالی و توسعه برسیم.

هفتمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان امروز با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران جنوب کرمان، مردم و مسئولان در حسینیه شهدای جیرفت گشایش یافت.

هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان از ۱۱ تا ۱۶ آذر در حسینیه شهدا واقع در چهار فرمانداری شهرستان جیرفت دایر است ساعت کار نمایشگاه صبح‌ها از ۹تا ۱۲ و عصر‌ها از ۱۶تا ۲۱ می‌باشد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.