لزوم صرفه جویی در کاغذ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در شرایط اقتصادی کنونی بر همگان حتی مردم عادی لازم است در مصرف کاغذ صرفه جویی کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های اداره رشاد اصفهان اظهار داشت: فعالیت در زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، قرآن و عترت، حوزه نشر کتاب و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب، اطلاع رسانی و مطبوعات و همچنین فعالیت‌های فرهنگی هنری از جمله اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است.

او افزود: برای مدتی در کشور مشکل کاغذ برای جراید و ناشرین وجود داشت، اما با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تامین کاغذ مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از لزوم صرفه جویی در کاغذ سخن گفت و تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی بر همگان حتی مردم عادی لازم است در مصرف کاغذ صرفه جویی کنند.

او با اشاره به مجتمع بزرگ فرهنگی هنری کاشان که هنوز نیمه تمام است، اذعان داشت: این پروژه به دلیل تنگنا‌های مالی نیمه تمام مانده است و دولت هم به تنهایی قادر به تکمیل آن نیست.

حجت الاسلام انصاری ضمن دعوت از خیرین و سرمایه گذاران برای مشارک در ساخت این مجتمع بزرگ گفت: با توجه به تبصره ۱۹ قانون بودجه برای سرمایه گذارانی که در پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گذاری کنند مشوق و امتیازاتی اعطا می‌شود.

او با بیان اینکه کاشان در بسیاری از حوزه‌های فرهنگی و هنری جز شهر‌های پیشرو و سرآمد ایران است، خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد‌های مهم فرهنگی و هنری همانند جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان که در سطح کشور جز جشنواره‌های سطح بالا است موید همین نکته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.