سفر هیئت صهیونیستی به آمریکا در چارچوب امضای پیمان عدم تجاوز با کشورهای عربی

هیئتی صهیونیستی در سفر به واشنگتن راه‌های پیشرفت در انعقاد پیمان عدم تجاوز بین رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، از تلاش‌هایی برای امضای پیمان عدم تجاوز با کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس خبر داد.

او گفت: یک هیئت اسرائیلی در سفر به واشنگتن، راه‌های پیشرفت در انعقاد پیمان عدم تجاوز بین اسرائیل و کشور‌های خلیج (فارس) را بررسی می‌کند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی افزود: این هیئت اسرائیلی همچنین درباره طرح احداث خط آهن بین عربستان سعودی و دیگر کشور‌های خلیج (فارس) با بنادر اسرائیل از جمله بندر حیفا در دریای مدیترانه گفتگو می‌کند.

کاتس در پاسخ به سوالی درباره اعضای این هیئت صهیونیستی اعلام کرد: نمایندگانی از همه طرف‌ها و بخش‌ها در اسرائیل با هماهنگی وزارت امور خارجه، در این هیئت مشارکت دارند.

اوایل مهر ماه شبکه آروتز رژیم صهیونیستی اعلام کرد توافق کامل صلح در حال حاضر به دلیل اقدامات این رژیم در سرزمین‌های اشغالی و درگیری‌های آن با فلسطینی‌ها امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار