کشف ۷۲ دستگاه بیت کوین در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۷۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت‌کوین) به ارزش هفت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۷۲ دستگاه بیت کوین در صومعه‌سرابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا کوهستانی از کشف ۷۲ دستگاه بیت کوین در صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری، خرید و فروش دستگاه ارز دیجیتال (بیت‌کوین) در یک مرغداری متروکه در صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۷۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت‌کوین) کشف شد، گفت: در این راستا متهم ۴۷ ساله دستگیر شد؛ کارشناسان ارزش دستگاه‌های ارز دیجیتال کشف شده را هفت میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه‌گذاران است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها: بیت کوین ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.