پاسخ روابط عمومی رسانه ملی به فضاسازی‌های اخیر علیه صداوسیما

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود به سخنان روز گذشته علی عسگری واکنش نشان داد.

رنجبران

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته علی عسگری رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در همایش «گام دوم انقلاب و رسانه ملی» درباره عملکرد رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی از تصمیم دولت برای بالا بردن قیمت بنزین سخن گفت و به حواشی و فضاسازی‌های فراوانی که برای صداوسیما به وجود آمده بود، پاسخ داد.
 
در پی سخنان علی عسگری، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی‌ خود در این خصوص نوشت:
 
" امروز دکتر علی‌ عسگری بعد از دو هفته، سکوت را شکست و در پاسخ به فضاسازی‌های فراوانی که برای صداوسیما انجام داده بودند، اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین چهارشنبه ۲۲ آبان در دولت تصویب شد؛ اما زمان اجرا پنجشنبه ظهر با نامه‌ای سری به ما اعلام شد.
رنجبران
خواسته شده بود از ساعت ۲۴ همان پنجشنبه در خبرها اعلام کنید قیمت به سه هزار تومان افزایش یافته. به نظرشما آیا صداوسیما می‌توانست‌، در کم‌تر از ۱۲ ساعت، برنامه ای برای اقناع مردم در باب این موضوع مهم تدارک ببیند؟!»
رنجبران
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهکام‌
۲۱:۱۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام خواهش میکننم برید ترکیب سه قوا را بخوانید که تشکیل شده (۳تا از قوه قضاییه شامل ریس ومعاونین -مجلس ۴تا ریس ومعاونین وریس کمیسون اقتصادی _۶تا ام متشکل از حضرات دولت )چطور در این جلسه تمامی ۳نفر قوه قضایه مخالفت میکند ولی با اکثریت اونا تصویب میشه ماه عسل میشه تصمیم سه قوا مردم که جزیات رو نمیدنن .قوه قضایه مخالف اکید نموه اقایون مهم نی براشون درد ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
در قضییه افزایش قیمت بنزین فقط دولت نبوده سران سه قوه تصمیم گرفتند چرا کاسه کوزه ها بر سر دولت می شکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اخوی تصمیم گیر اصلی وزیر نفت بوده شما که اطلاع نداری برو تحقیق کن
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۵:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
صدا وسیما چرااعلام نکردید نخواستید این آتش گریبانگیرشماروبگیرد ویا اینکه ازکارشناسان وهیئت دولت برای توضیح وتفسیر این موضوع چرااستفاده نکردید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
با دقت بخونید بعد نظر بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دولت انگلیسی رییس جمهوری که توی تلویزیون به دشمن کد میده به اغتشاشگر کد میده کی 1400 میاد اینا گم شن
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۳:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مردم فراموش کردن بنزین شده 3 تومن، اینترنت کل کشور و قطع کردن و بعد از 10 روز همه استان ها وصل شد بجز سیستان و بلوچستان، بخدا به پیر به پیغمبر می‌خواستیم استارت کارمون وبزنیم از اول آذر
بدون نت بدبختمون کردین، الان چرا آخه وصل نمیشه ؟
چه گناهی کردیم تو این استان بدنیا اومدیم؟
من یه جوون 23 سالم ولی هرروز بیشتر داره امید ب زندگی تو وجودم میمیره، مقصر کیه؟
چرا خبری از وصل شدن نت استان ما نیست؟
خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
قهرمان
۱۶:۲۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
بابا اینترنت این آدمای مظلوم رو هم وصل کنید.چون آقا زاده نیستن محرومند.
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۷:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
الهی که این روزها زودتر بگذره،و تو هم به موفقیت های بی پایان برسی،من یه بار اومدم" سیستان و بلوچستان " واقعا مردمانی سخت کوش و مهربانن...و البته قابل تحسین.کاری ازم برنمیاد جز خواستن موفقیتت از خدا