حضور بازیکنان تیم فوتسال اسلواکی در بارگاه رضوی/ حس مثبت بازیکنان از سفر به مشهد

اعضای تیم ملی فوتسال اسلواکی در حرم مطهر رضوی حضور یافتند و از مسجد گوهرشاد نیز بازدید کردند.

حضور بازیکنان تیم فوتسال اسلواکی در بارگاه رضوی/ حس مثبت بازیکنان از سفر به مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  تیم فوتسال اسلواکی برای شرکت در مسابقات تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد به این شهر سفر کرده است. دیروز روز استراحت این تیم بود و اعضای این تیم علاوه بر حضور در بارگاه رضوی در شهر مشهد نیز گشت و گذاری داشتند.
 
سایت فدراسیون فوتسال اسلواکی از تجربه اعضای تیم فوتسال این کشور در برخورد با مردم مشهد این طور نوشته است: «مردم اینجا با فوتسال زندگی می‌کنند. آن‌ها همیشه می‌خواهند با ما عکس بگیرند. در طول روز و پیاده روی در مشهد، عکس‌های زیادی با مردم گرفتیم. مردم اینجا مردم بسیار خوبی هستند.»

سرمربی تیم اسلواکی هم در این ارتباط گفت: «استقبال مردم برای ما سرگرم کننده است و از این برخورد خوشحالیم. در طول مسابقه هم نمی‌دانیم که آن‌ها چه چیزی را فریاد می‌زنند، ولی فکر می‌کنم شعارهایشان مثبت باشد. به هر حال این جزئی از ورزش است.»

مسابقات تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد با خدف آمادگی تیم فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی برگزار شده است. این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، اسلواکی و بلاروس در حال برگزاری است و امروز آخرین روز برگزاری مسابقه است که با دیدار بین ایران و اسلواکی به پایان می‌رسد.


انتهای پیام//م. م
برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.