مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد؛

آموزش‌های چهره به چهره مدیریت پسماند در منطقه ۳ در حال اجرا است

میرابراهیمی گفت:نیرو‌های شرکت‌های پیمانکار سازمان مدیریت پسماندباحضور در درب منازل آموزش‌ تفکیک پسماند را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سیدعبدالله میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش شهروندان در حوزه مدیریت پسماند گفت: در حوزه آموزش امسال کل شهروندان منطقه ۲ را آموزش دادیم.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه آموزش‌های چهره به چهره در منطقه ۳ نیز در حال انجام است،عنوان کرد: به زودی آموزش‌های در این منطقه نیز به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه آموزش به صورت چهره به چهره صورت می‌گیرد،یادآورشد: نیرو‌های زیر مجموعه شرکت‌های پیمانکار سازمان مدیریت پسماند با حضور در درب منازل آموزش‌های لازم را در خصوص تفکیک پسماند از مبدا انجام می‌دهند.

او تصریح کرد: در سال‌های اخیر با اجرای طرح آموزش چهره به چهره فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شاهد افزایش قابل توجهی در تفکیک زباله‌ها از مبدا بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه ارائه این آموزش‌های در منطقه ۶ هم آغاز شده است، یادآورشد: به مرور در مناطق دیگر هم آموزش‌های چهره به چهره شهروندی در حوزه مدیریت پسماند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهرداری قم ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.