امام جمعه قم عنوان کرد؛

مردم خواستار بهبود وضعیت فرهنگی شهر قم هستند

آیت الله سعیدی گفت: در بحث عفاف و حجاب بانوان قمی که محجبه هستند وارد شوند و افراد بی‌اطلاع را با نصیحت و امر به معروف آگاه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم ، با اشاره به اینکه مردم قم خواستار بهبود وضعیت فرهنگی این شهر هستند، گفت: وضعیت قم از بسیاری از شهر‌های کشور بهتر است و اگر گاهی نارسا‌هایی از بعضی از اقشار دیده می‌شود شایسته قم نیست و همین مقدار هم باید پیگیری و رسیدگی شود.

آیت الله سعیدی به نقش مردم در بهبود وضعیت عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: مردم قم نقش موثری در این زمینه دارند و اگر از وضعیت پوشش و معضلات فرهنگی گله‌مند هستند باید گامی برای بهتر شدن اوضاع بردارند

امام جمعه قم ادامه داد: دستگاه‌ها فعالیت‌های زیادی را در این ایام آغاز کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم تلاش بیشتری داشته باشند تا به نتایج مطلوب برسیم.

آیت الله سعیدی یادآور شد: در بحث عفاف و حجاب بانوان قمی که محجبه هستند وارد شوند و افراد بی‌اطلاع را با نصیحت و امر به معروف آگاه کنند؛ همچنین دستگاه‌های مربوطه نیز وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.