تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)عنوان کرد؛

نقش مهم بسیج در دوران جنگ تحمیلی و پس‌ از آن / بسیجیان در عصر حاضر شایسته‌ترین افراد هستند

آیت‌الله سعیدی گفت:بسیجیان در عصر حاضر شایسته‌ترین افرادی اند که می‌توانند با الگو گیری از رسول‌الله (ص) به اولیاءالله تبدیل شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله سید محمد سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم درباره الگوپذیری اظهار کرد: خداوند برای انسان مؤمن و مسلمان پیامبر اکرم (ص) را به‌عنوان بهترین الگو معرفی کرده است.


بیشتر بخوانید؛برنامه‌های بسیج به روزرسانی می‌شود / بهره برداری از طرح های اقتصادی بسیج 


او با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) چنان مقامی داشته که اشخاص جایز به فکر کردن در درباره آن نیستند،عنوان کرد: اگر حضرت رسول (ص) را به‌عنوان الگو قرار دهیم می‌توانیم به مقام ولایت اولیا الله برسیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از فرصت‌ها در طول زندگی گفت: فرصت‌ها در حال گذر به سرعت هستند و با الگو گیری از پیامبر اعظم (ص) می‌توانیم گام مهم و تأثیرگذار برداریم.

او با اشاره به نمونه افرادی که به مقام اولیاءالله رسیده‌اند، یادآور شد: آیت‌الله بهجت نمونه‌ای از این اشخاص است که در این زمینه می‌توان به مقام معظم رهبری هم به‌عنوان نمونه‌ای از اولیاءالله اشاره کرد.

امام‌جمعه قم بیان کرد: بسیجیان در عصر حاضر شایسته‌ترین افرادی بوده که می‌توانند با الگو گیری از رسول‌الله (ص) به اولیاءالله تبدیل شوند.

او  با بیان نقش مهم بسیج در دوران جنگ تحمیلی و پس‌ازآن اضافه کرد: انسان‌ها همواره در معرض خطر و فساد هستند که اگر به فساد کشانده شوند می‌توانند جامعه‌ای را فاسد کنند.

انتهای پیام/ش

دیدار  رئیس سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله سعیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.