مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: باید بستر مناسب را برای معرفت افزایی دانشجویان فراهم کرد.

فراهم کردن بستر برای معرفت افزایی دانشجویان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی مختاری مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی  ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: شانزدهم آذرماه تاریخ آشنایی برای همه دانشجویان و کسانی است که این دوره علم آموزی را سپری کرده اند خیلی‌ها این روز را گرامی می‌دارند چرا که یادآور شجاعت و شهامت دانشجویانی است که در ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۳۲ آسمانی شدند، ولی نگذاشتند چراغ حق و حقیقت در دانشگاه خاموش شود.
 
او با اشاره به اولین سال تاسیس مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) تصریح کرد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی که همواره سعی بر آن داشته که در عرصه خدمت گذاری و معرفت افزایی جوانان و نوجوانان وطن پیشگام باشد و با ایجاد مجتمع دانشجویی امام رضا (علیه السلام) بستر فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی را در پایتخت فرهنگی ایران زمین، مشهد الرضا (ع) فراهم نماید.

 مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی محوری‌ترین برنامه‌های این مجتمع  میزبانی از گروه‌های دانشجویی و مشارکت در برگزاری برنامه‌های دانشجویی عنوان کرد و گفت: به همین منظور برنامه‌های متنوعی، چون اسکان دانشجویان از سراسر کشور و برگزاری کلاس‌های معرفتی، کارگاه آداب زیارت، برنامه زیارت گروهی، برنامه‌های فرهنگی، کافه کتاب، مسابقات ورزشی، برنامه‌های تفریحی و... را پیش بینی و تا کنون در این فضا اجرا کرده ایم.

مختاری با تاکید بر اینکه باید بستر مناسب را برای معرفت افزایی دانشجویان فراهم کرد، ادامه داد: این مجتمع فقط در نیمه نخست امسال میزبان ۹۰ گروه دانشجویی بوده است که در قالب اردو‌های زیارتی یا دوره‌های آموزشی و تشکیلاتی به مشهد مقدس مشرف شده اند و در مجموع بیش از ۱۳ هزار نفر دختر و پسر طی این مدت در مجتمع دانشجویی اسکان داشته اند.
 
او تصریح کرد: برپایی مجموعا ۳۰۰ همایش، کلاس و کارگاه معرفتی برای این زائرین جوان به میزان ۷۶۰۰۰ ساعت و اهدای محصولات فرهنگی و سوغات رضوی به آن‌ها از خدمات این مجموعه بوده است.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.