صحنه تأمل برانگیزی که آقای وزیر در مقابل پارلمان خلق کرد!

لحظه ورود وزیر راه‌آهن هند به داخل پارلمان این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

صحنه تامل برانگیزی که آقای وزیر در مقابل پارلمان خلق کرد!/////یکشنبه صبح لطفابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری که وزیر راه‌آهن هند را در حال دویدن به سمت پارلمان این کشور نشان می‌دهد به تصاویری خبرساز تبدیل شده است. در تصویر منتشر شده "پییوش گویال" وزیر راه‌آهن هند، پس از شرکت در جلسه کابینه در حال دویدن و ورود به داخل ساختمان دیده می‌شود. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند، این تصاویر هنگامی ثبت شده که آقای گویال برای پاسخ دادن به سؤال نمایندگان در حال ورود به پارلمان بوده است. پس از انتشار این تصاویر در روز چهارشنبه این وزیر هندوستانی مورد تمجید کاربران قرار گرفت.

این تصویر در حالی خبرساز شد که پیشتر "نارندرا مودی"،  نخست وزیر هند از غیبت برخی وزرای کابینه در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان در پارلمان گلایه کرده بود. این تصاویر اولین بار توسط "سورش ناکئو" در توئیتر منتشر شد. او در کپشن این تصاویر نوشت: « وزیر پییوش گویال در حال دویدن برای شرکت در جلسه پارلمان پس از حضور در جلسه کابینه.»

صحنه تامل برانگیزی که آقای وزیر در مقابل پارلمان خلق کرد!/////یکشنبه صبح لطفا

یکی از کاربران ضمن تمجید از این وزیر ۵۵ ساله هندوستانی در کامنتی نوشت: «این نشان از علاقه آقای وزیر به کارش است.» همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: «این نشان می‌دهد که وزیر گویال به این جمله که کار مانند عبادت است، اعتقاد راسخ دارد.» کاربر دیگری ضمن تمجید از مردمی بودن این وزیر هندوستانی نوشت: « یک بار این وزیر را در هواپیما دیدم... بدون محافظ و بدون دستیار، با ما با اتوبوس راهی ترمینال شده بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار