پارک کردن وحشتناک راننده زن تایلندی

راننده زن تایلندی بدون توجه به مانع، از آن عبور کرد و خودرو خود را در طبقه چهارم به شکل معلق پارک کرد.

پارک کردن وحشتناک راننده زن تایلندیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که از پارک کردن وحشتناک راننده زن تایلندی منتشر شده است، نفس را در سینه حبس می‌کند. یک زن تایلندی که به تازگی خودروی شاسی‌بلندی را خریداری کرده، گویا با دنده اتومات این خودرو آشنا نبوده است، چون صحنه‌ای بسیار وحشتناک را در حین  پارک کردن ایجاد کرد.

دوربین‌های مداربسته چگونگی پارک کردن این خودرو را ثبت کردند. این ویدئو نشان می‌دهد که این راننده با رد کردن مانع در طبقه چهارم یک پارکینگ بین زمین و هوا معلق می‌ماند.

این راننده به علت ناوارد بودن در رانندگی با دنده اتومات، پدال‌ها را جابه جا گرفت و باعث شد تا چرخ‌های عقب روی هوا قرار بگیرند.

شاهدان عینی به راننده کمک کردند تا از ماشین پیاده شود. راننده  که به خاطر این واقعه، خجالت‌زده بوده است خواسته تا نامش فاش نشود.

در اتفاقی مشابه هم راننده چینی حادثه‎ساز شد. بی‌تجربگی این مرد چینی در رانندگی با خودروی اتومات باعث شد تا در پارکینگ واقع در مقابل خانه خود از حصار عبور کند و داخل زیرزمین بیفتد. راننده در این حادثه مصدوم نشد و به راحتی از خودرو بیرون آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پارک کردن ، راننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۱۸:۰۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
اون زن و مرد شانس آوردن ماشین شون پراید نبوده، وگرنه الان مراسم یادبود براشون می گرفتند، برن به خدا ایمان بیارند که پراید تو کشورشون تولید نمیشه