کرمان بر سکوی سوم مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان کشور

رکابزنان کرمانی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور در سمنان با کسب ۷ مدال رنگارنگ بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور ـ انتخابی تیم ملی ۱۴ و ۱۵ آذر جاری به میزبانی سمنان در پیست دوچرخه سواری پارک سوکان برگزار شد.  

او افزود: در این رقابت ۱۳۰ دوچرخه سوار از ۲۲ استان کشور در ۴ رشته و ۴ گروه سنی نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

اسلامی تصریح کرد: تیم کرمان متشکل از علی خدامی، محمد امین رحیم آبادی، بردیا خباززداه، رضا صادقی، ترک زاده و دباغ به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور یافت.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان بیان داشت: در پایان، تیم‌های لرستان، اصفهان و کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسلامی به نتایج انفرادی این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها، علی خدامی یک طلا و یک نقره، محمد امین رحیم آبادی دو نشان نقره و برنز و بردیا خباززداه دو نشان طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.

او با اعلام اینکه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری بر این رقابت‌ها نظارت داشت، افزود: بهترین‌های این رشته با انتخاب کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

اسلامی تصریح کرد: مراسم اهدای مدال این رقابت‌ها با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار