توزیع ۴۰ هزار کارت سوخت خودرو در شیراز

رئیس اداره پست شیراز از توزیع ۴۰ هزار کارت سوخت خودرو در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساسان سالاری رئیس اداره پست شیراز در بازدید از دفاتر پستی شیراز گفت: این تعداد کارت سوخت خودرو در منازل، واحد‌های تجاری و دفاتر پستی به مالکان خودرو‌ها تحویل داده شده است.

او افزود: همزمان با اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن تاکنون کارکنان پست شیراز روزانه به صورت فوق العاده و برای سهولت شهروندان تا ساعت ۱۸ کارت‌های سوخت صادر شده را به شهروندان تحویل می‌دهند.

سالاری اظهار داشت: مالکان خودرو‌هایی که تاکنون اقدام به گرفتن کارت سوخت نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ ثبت نام کنند.

رئیس اداره پست شیراز اضافه کرد: مدارک لازم برای ثبت نام و گرفتن کارت سوخت، کارت ملی صاحب وسیله نقلیه، کارت خودرو و برگ سبز خودرو است و حضور مالک نیز ضروری است.

سالاری با بیان اینکه بعد از ثبت نام و صدور کارت سوخت نامه رسانان اداره پست شیراز آن را در اسرع وقت به آدرس اعلامی از سوی متقاضیان تحویل خواهند داد، تاکید کرد: متقاضیان در نوشتن آدرس و کدپستی دقت لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: هم چنین کسانی که چند ماه قبل برای گرفتن کارت سوخت ثبت نام کرده اند و هنوز دریافت نکرده اند برای اخذ کارت خود به ادارات پست استان مراجعه کنند.

رئیس اداره پست شیراز بیان کرد: تعدادی از کارت‌های سوخت به دلیل نقص آدرس، نداشتن کد پستی، انتقال خودرو به غیر و جابه جایی محل سکونت صاحبان خودرو‌ها در باجه معطله اداره پست شیراز وجود دارد و نامه رسانان موفق به تحویل دادن آن نشدند.
انتهای پیام/

برچسب ها: پست ، کارت سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار