محمدرضا قادری:

یکی از زیرساخت‌های اساسی دولت الکترونیک، پست است

عضو هیئت مدیره بر اجرای دقیق طرح تحول و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) تأکید کرد.

یکی از زیرساخت‌های اساسی دولت الکترونیک، پست استبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای اداری پست استان هرمزگان دیروز با حضور سعید جعفری مدیرکل پست استان، رؤسای ادارات و مسئولان واحد‌های ستادی و اجرایی برگزار شد.

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تقدیر از تلاش‌های مجموعه پست استان گفت: آینده شرکت ملی پست در گرو تعامل هوشمندانه با کسب وکار‌های دیجیتال است. او ضمن تأکید بر اهمیت کسب‌وکار‌های نوین اظهار داشت: باید خودمان را برای بازنگری در مدل‌های جدید در فضای کسب‌وکار، اجرای دقیق طرح تحول و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) آماده و تجهیز نماییم.

قادری با تشریح راهکار‌های علمی وعملی ارتقاء کیفیت خدمات از طریق ساده‌سازی وظایف و خدمات، اصلاح فرایند‌ها و ساختار شرکت اظهار امیدواری کرد: طرح تحول با تغییر و اصلاح نگرش‌ها و بروزآوری دیدگاه‌های همکاران جهت رفع موانع و محدودیت‌های موجود، همکاری، اراده و توانایی پرسنل متخصص پستی و همدلی و ارتباط مؤثر میان آن‌ها قابلیت اجرائی پیدا کند و در نهایت موجب رضایت شغلی کارکنان باشد.

قادری با بیان اینکه شعار همه ما در شبکه پستی باید «پست توانمندساز» باشد گفت: باید نوآوری و خلاقیت را سر لوحه فعالیت‌ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم دربازار باقی بمانیم در غیر این صورت رقبا از ما پیشی خواهند گرفت.

او استفاده از کارتن‌های با کیفیت را حق مشتری دانست و اظهار داشت: به‌زودی کارتن‌های باکیفیت و استاندارد پستی با ساز و کار مالی در شبکه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره اضافه کرد: پست استان هرمزگان باید امکانات و خدمات با کیفیت را برای رونق کسب‌وکار‌های محلی مبتنی بر تجارت الکترونیک در دستور کار قرار دهد.

در پایان جلسه کارشناسان و رؤسای ادارات ستادی و اجرائی در خصوص طرح ستاپ، بستن قرارداد‌های سودده وحذف قرارداد‌های زیان‌ده، بازاریابی و نقاط ضعف و قوت پست استان سؤالاتی را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سؤالات و ابهامات همکاران به‌طور جداگانه پاسخ و توضیحات مورد نیاز را ارائه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار