لحظه شلیک پلیس به مادر فرد مظنون به سرقت از مغازه!

مامور پلیس زن آمریکایی حین دستگیری یک فرد مظنون به سرقت از مغازه با اقدام به شلیک گلوله به مادرش در داخل خانه صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه شلیک پلیس آمریکا به یک زن آمریکایی را در مقابل خانواده اش به تصویر می‌کشد. این مامور پلیس زن که قصد داشت یک جوان مظنون به سرقت از مغازه را در خانه اش دستگیر نماید حین دستگیری او به مادرش شلیک کرد.

در ابتدای ویدئو که توسط دوربین بادی کم این مامور پلیس کلانتری منطقه گرینوویل در ایالت کارولینای جنوبی تهیه شده او را در مقابل درب ورودی خانه مظنون در حال صحبت با این جوان نشان می‌دهد. لحظاتی بعد در حالی که "سین تئودور کایزِر" ۴۰ ساله قصد بازگشت به داخل خانه را دارد، این زن پلیس به سمت او هجوم برده و پیراهن او را می‌گیرد. لحظاتی بعد در حالی که کشمکش مامور پلیس و این جوان به داخل خانه کشیده شده مادر و پدر او نیز به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.

در این ویدئو مامور پلیس که هویتش مشخص نشده از کایسر می‌خواهد که تسلیم شود تا او بتواند دستبند به دستش بزند. در حالی که پدر و مادر کایزر سعی در آرام کردن فرزند خود را دارند، اما تحریک پلیس موجب واکنش او شده و ناگهان این جوان به سمت این زن پلیس هجوم می‌برد. در این لحظه در حالی که مامور پلیس قصد دارد کایزر را مورد هدف قرار دهد ناگهان مادر او را با شلیک گلوله نقش بر زمین می‌کند. این حادثه در حالی رخ داد که طی این کشمکش در داخل خانه لحظه‌ای نیز مامور پلیس موفق به زدن دستبند به دست کایزر شده بود، اما این جوان موفق شد ضمن باز کردن دستنبد اسلحه پلیس را نیز روی زمین پرتاب کند.

در ادامه یکی از همکاران این زن وارد درگیری شد و با زدن یک ضربه به سر کایزر اقدام به زدن دستبند به دست او کرد. کایزر با اتهاماتی مانند سرقت از مغازه، مقاومت در هنگام بازداشت و توهین به مامور پلیس مواجه است. " جک اِروین"، وکیل کایزر در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: «به نظر نمی‌رسد دلیل وجود داشت که این مامور پلیس زن در هنگام بازداشت موکلم متوسل به چنین خشونت مرگباری شود.»

گفتنی است؛ مادر کایزر نیز پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و بستری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار