واکنش بی‌نظیر مأمور قطار برای نجات جان مسافر!

مسافری که در معرض تصادف شدید با قطار در حال ورود به ایستگاه بود با واکنش استثنایی مأمور قطار، از مرگ حتمی گریخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی لحظه نفس‌گیر نجات جان یک مسافر در یکی از ایستگاه‌های قطار هند را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در ایستگاه قطار Thane هند رخ داد "آنیل کومار"،  مأمور هوشیار و وظیفه‌شناس هندی با واکنشی استثنایی موفق به نجات جان مسافر شد.

 ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار ضبط شده است، چگونگی وقوع این حادثه و اقدام تماشایی این مأمور را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو یکی از مسافران در حالی که وارد محدوده ریل شده است و قصد دارد خود را به سکوی سمت دیگر ایستگاه قطار برساند دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد هنگامی که این مسافر وارد محدوده ریل در سکوی مقابل شده است، ناگهان در همین لحظه قطار وارد ایستگاه می‌شود.

در حالی که جان این مسافر در معرض خطر قرار گرفته بود و او فاصله چندانی با مرگ نداشت "آنیل کومار" از پشت سر، خود را به این مسافر رساند و با پرتاب این مرد به روی سکو موفق به نجات جانش شد. در نهایت آنیل نیز بلافاصله و بدون انجام حرکتی اضافی  از مقابل قطار کنار رفت. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از آنها ضمن تمجید اقدام شجاعانه مأمور قطار خواهان مجازات مسافر سهل‌انگار شدند. 

واکنش به موقع و شجاعانه این مأمور قطار در حالی خبرساز می‌شود که در ماه اکتبر نیز یک مأمور هندوستانی دیگر با اقدامی مناسب جان مسافری را که در مقابل قطار در حال ورود به ایستگاه سقوط کرده بود نجات داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار