بازار اصفهان ایمن سازی می شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از برگزاری جلسه طرح جامع ایمنی بازار اصفهان با حضور نهادهای امدادی، خدماتی و فرهنگی در استانداری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در جلسه مدیریت بحران به منظور ایمنی بازار اصفهان مقرر شد تا اداره برق استان با همکاری اصناف مکان‌هایی را برای نصب سه پست برق برای ایمنی شبکه‌های داخلی برق بازار ایجاد کند.

او اظهارداشت: همچنین تامین و تعبیه ۱۵ شیر هیدرات برای تامین آب آتش نشانی در مواقع اضطراری توسط شرکت آب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: مقرر شد تا با همکاری اتاق اصناف شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی در بنا‌های میراث فرهنگی انجام شود.

او سبک‌سازی بام مغازه‌های بازار را از بار اضافی و نخاله با همکاری و پیگیری معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان برای ایمنی سازه‌های بازار از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

شیشه فروش بیان کرد: مقرر شد تا معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری برای ایمنی ترافیک و دسترسی آسان در سطح شهر امکان تخلیه اضطراری و امدادی ماشین‌های آتش‌نشانی و اورژانس را در مسیر‌های مختلف مشخص کند.

اصفهان نیز همانند دیگر شهر‌های ایران، بازار بزرگ قدیمی و سنتی دارد که به اعتقاد کارشناسان امر در بین بازار‌های جهان اسلام کمتر بازاری است که بتواند با او همطرازی و برابری کند.

بازار اصفهان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار‌های خاورمیانه است.

 
منبع:ایرنا

انتهای پیام/م
برچسب ها: بازار ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار