دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوانان در مجلس آینده می‌توانند با انرژی خدادادی خود مشکلات را حل کنند

بوربور گفت: رهبرانقلاب در گام دوم، مسئولیت‌ها را بر عهده جوانان گذاشته‌اند چرا که می‌توانند مشکلات را حل کند.

بوربورحبیب‌اللّه بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش جوانان در مجلس آینده، اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب اسلامی مسئولیت حفظ نظام و اداره آن را بر عهده جوانان گذاشته‌اند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کسانی که جریانات سیاسی و افراد را برای پیاده کردن اهداف خودشان به مردم معرفی می‌کنند باید فرمایشات مقام معظم رهبری را لحاظ کنند چراکه جوان، دارای انرژی زیادی است و به مطالعات روز آشنایی دارد. جوان می‌تواند با انرژی خدادادی و با تلاش بیشتر خود مشکلات و مسائل را حل کند.


بیشتر بخوانید: بخش عمده ناکارایی‌ها بر عهده مجلس است


عضو شورای ائتلاف درباره برخی خبر‌ها مبنی بر احتمال سرلیستی آقای قالیباف توسط اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسات شورای ائتلاف درباره اعضای لیست و سرلیست نظرخواهی نشده است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ممکن است در آینده آقای قالیباف را به خاطر عملکرد خوب در لیست و سرلیست قرار دهیم، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است و خبر‌های مطرح شده رایزنی و نظرات افراد است.

او خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از کاندیدا‌ها به تازگی انجام شده است و باید ببینیم شورای نگهبان صلاحیت چه اشخاصی را احراز می‌کند و در نهایت پس از درخواست افراد برای قرارگرفتن در لیست ائتلاف، نظرسنجی صورت می‌گیرد و براساس بالاترین رای سرلیست انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار