سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

حضور احزاب مختلف اصولگرا در شورای ائتلاف با رایزنی جامعه روحانیت/ در محافل اصولگرایی بحثی از احمدی نژاد نیست


فعال سیاسی گفت: طبق مذاکرات جامعه روحانیت مبارز با اعضای شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان مقرر شد که بعضی احزاب اصولگرا در شورا حضور داشته باشند.


حضور احزاب اصولگرا مختلف در شورای ائتلاف با رایزنی جامعه روحانیت/ در محافل اصولگرایی بحثی از احمدی نژاد نیستسیدکمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد تعیین سخنگوی شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان و رئیس ستاد انتخاباتی اظهار کرد: اعضای شورای ائتلاف به صورت پراکنده تصمیمات و اخبار این شورا را مطرح می‌کنند، مانند آقایان حبیب‌اله بوربور، محمد حسینی و غلامعلی حداد عادل.

او با بیان اینکه شورای ائتلاف راهبردی تاکنون فردی را به صورت رسمی به عنوان سخنگو اعلام نکرده است، گفت: دلیل عدم‌انتخاب سخنگو این است که احزاب اصولگرایی که در شورا نبودند به دنبال عضویت در شورا هستند.

فعال سیاسی اصولگرا درمورد ورود احزاب مختلف در شورای ائتلاف راهبردی تصریح کرد: طبق مذاکرات جامعه روحانیت مبارز با اعضای شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان مقرر شد که بعضی احزاب اصولگرا مانند جامعه کارمندان اسلامی در شورا حضور داشته باشند، زیرا این نوع احزاب پرمخاطب هستند و در صورت عدم‌حضورشان در شورا نقصان ایجاد می‌شود.

سجادی درباره ورود احمدی‌نژاد به شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان تاکید کرد: در جلساتی مانند جلسه جامعه روحانیت مبارز بحثی راجع به حضور احمدی‌نژاد در شورا نشده، اما سیاست کلی اصولگرایان این است که همه اصولگرایان زیر یک چتر باشند.

او با بیان اینکه جبهه پایداری از طریق رایزنی‌های صورت گرفته وارد شورای ائتلاف شد، گفت: اینکه شورای ائتلاف در عمل تا چه حد موفق شود اصولگرایان را زیر یک چتر جمع کند در روزهای آتی مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جبهه پایداری عضو شورای ائتلاف اصولگرایان شد


فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اصولگرایان با توجه به وضعیت اصلاح‌طلبان و دولت معتقدند فرصت خوبی است که با انسجام و اتحاد وارد انتخابات شوند تا بتوان مردم را به آینده امیدوار کرد، به طور کلی معتقدم اصولگرایان باید در عمل متحد و منسجم باشند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه روحانیت مبارز فعال شده و در حال ایفای نقش داوری میان اصولگرایان است، امیدوارم اصولگرایان در انتخابات آتی به نتیجه مطلوب برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سلام
اعتقاد و باور من از سال 1392 بر این است که دکتر احمدی نژاد بزرگترین پتانسیل حفظ نظام و انسجام ملی است ،این نظر من در این دوسال از شدت مقبولیت بسیاری برخوردار شده است ،بالاخص که تحولات داخلی و خارجی این حقیقت را برای بسیاری از صاحب نظران و دلسوزان واقعی نظام و انقلاب ،نسبت به گذشته آشکار تر نموده است ،تلاش در حذف احمدی نژاد یعنی مایوس نمودن جمع بسیاری از مردم به ویژه انقلابی ها و...
آخرین اخبار