به مناسبت هفته پژوهش و نوآوری نخستین مرکز حمایت از ایده و طرح‌های خلاق و دانش بنیان مددجویان کمیته امداد استان فارس راه اندازی شد.

بهره‌برداری از مرکز ایده و نوآوری کمیته امداد فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، اظهار داشت: نخستین مرکز حمایت از ایده و طرح‌های خلاق و دانش بنیان کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان فارس با رویکرد و هدف کاهش مشکلات جامعه هدف رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

او افزود: این طرح بر اساس معضل و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، صاحب ایده‌های نو، خلاق و نیز بارش افکار در قالب ایده‌پردازی برای رسیدن به توانمندسازی خانواده‌هایی که دچار آسیب شدند درکوتاه‌ترین زمان اجرایی و عملیاتی شده است.

بذرافشان بیان کرد: این نهاد با کمک جهاددانشگاهی برای توسعه و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش به یک فکر مشترک رسیده و با استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌ها تا برای توسعه کشور به ویژه استان فارس گام‌های اساسی برداشته شود.

او اظهار داشت: درتمام دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس باید میزبارش ایده‌ها برای دیده شدن حرف‌ها و نظرات مددجویان باکمک خیران راه‌اندازی شود.

رئیس جهاد دانشگاه فارس در ادامه گفت: در شرایط کنونی توجه مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی توجه به آینده جوانان است تا بتوانند از ایده‌ها استفاده مطلوب و سازنده کنند.

مظاهر بابایی اضافه کرد: مدیران باید به عنوان صحنه‌ساز ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان برای رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف، خودباوری پایدار را بر اساس نیاز جامعه، حمایت، عملیاتی و اجرایی کنند.

او ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی باید برای رسیدن به رشد، ارتقاء و رونق تولید به ویژه در حوزه‌های اشتغال، نوآوری و رفع بیکاری گام بردارند تا بتوان حداقل بخشی از مشکل جامعه را از طریق اجرای طرح ایده و نوآوری کاهش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار