ارائه تسهیلات به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس

صدرخانلو گفت: شورای عالی مناطق آزاد پذیرفته است تا تسهیلاتی را برای پارک فناوری پردیس و شرکت‌های عضو آن در مناطق آزاد فراهم کنم.

ارائه تسهیلات به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیسبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز چهارشنبه ۲۰ آذر پارک فناوری پردیس میزبان مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه هیئت همراه بود. طی این نشست مرتضی بانک ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت‌های پارک، از این مجموعه بازدید و با مهدی صفاری‌نیا رئیس و اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس دیدار کرد. این رویداد با امضای تفاهمنامه‌ای به منظور گسترش همکاری‌های دوجانبه به پایان رسید.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران و سرپرست مرکز توسعه تجارت فناوری، ضمن اعلام این خبر گفت: ساز و کار‌هایی برای توسعه فعالیت‌ها و بازار شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و شبکه فن‌بازار ملی ایران طراحی شده است. یکی از این ساز و کار‌ها صادرات و توسعه تعاملات بین‌المللی شرکت‌هاست.

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، به عنوان متولی مناطق آزاد، از درگا‌ه‌های بسیار مناسب برای صادرات محصولات شرکت‌های شبکه فن‌بازار و پارک فناوری پردیس است. پیرو تعاملاتی که با دبیرخانه این مجموعه کردیم، امروز موفق شدیم که تفاهم‌نامه‌ای بسیار کارا و موثر بین پارک فناوری پردیس و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد منعقد کنیم.

صدرخانلو با بیان اینکه پیرو این تفاهم‌نامه همکاری‌های بین دو مجموعه، هدفمند و بسیار گسترده‌تر می‌شود، افزود: پارک فناوری پردیس با توانمندی که به واسطه شبکه فن‌بازار ملی ایران و شرکت‌های عضو خود دارد، اقدام به حل معضلات مناطق آزاد خواهد کرد. از سوی دیگر شورای عالی مناطق آزاد پذیرفته است تا تسهیلاتی را برای پارک فناوری پردیس و شرکت‌های عضو آن در مناطق آزاد فراهم کنم.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری در مورد این تسهیلات تصریح کرد: شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و شبکه فن‌بازار ملی ایران برای ورود و حضور در مناطق آزاد از امکاناتی برخوردار می‌شوند و مرکز توسعه و تجارت فن‌آوری به نمایندگی از پارک، مسئول پیگیری و اجرای این برنامه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.