بهره برداری از پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیل رانی تا پایان امسال

رئیس هیئت اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: اولین پیست استاندارد موتور سواری و اتومبیل رانی در کشور تا پایان سال در مشهد به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیل رانی تا پایان امسالمهدی سلاطین رئیس هیئت اتومبیلرانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه به علت کمبود پیست در استان تاکنون ورزشکاران از پیست موقت ورزشگاه ثامن که در واقع پارکینگ های این ورزشگاه بود استفاده می کردند، گفت:  به همین منظور در تلاش هستیم تا پایان سال، اولین پیست استاندارد و اختصاصی موتور سواری و اتومبیل رانی در کشور به بهره برداری برسد.

او با اشاره به اینکه  اجرای روکش آسفالت، مرحله ی پایانی احداث این پیست است، تصریح کرد: با توافقنامه های انجام شده در صورتی که در این زمینه به مشکلی برنخوریم، این پیست می تواند به صورت اختصاصی و دائمی در خدمت علاقه مندان به این رشته ها قرار گیرد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: با در نظر گرفتن این زمین اختصاصی، این پیست می تواند به صورت بین المللی برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شود.

سلاطین با بیان اینکه برای مسابقات بین المللی بخصوص مسابقات آسیایی تعداد ورزشکاران اعزام شده کم هستند، ادامه داد: بر این اساس با فراهم کردن زیرساخت ها از جمله پیست های استاندارد در تلاش هستیم شرایط را برای حضور پرقدرت ورزشکاران از استان در مسابقات بین المللی ایجاد می کنیم و امیدواریم به عنوان  استانی پیشرو شرایط برگزاری استاندارد و مناسب را داشته باشیم.

انتهای پیام// ز.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.