راننده شیطان صفت به ۱۹ سال حبس محکوم شد!

راننده خودرو پراید که به بهانه مسافربری دو زن جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی قضات دادگاه کیفری به ۱۹ سال حبس محکوم شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسیدگی به این پرونده از سال گذشته به‌دنبال شکایت مشابه دو زن جوان که در ارابه شیطانی پسرجوان گرفتار شده بودند آغاز شد. شواهد نشان می‌داد راننده در پوشش مسافربر در ورامین زنان جوان را به دام انداخته است. پلیس با اطلاعاتی که از دو شاکی گرفت به ردیابی راننده پراید پرداخت و دریافت که دوربین‌های مداربسته یکی از خیابان‌ها تصویر خودرو متهم را ضبط کرده است.

با این سرنخ، پلیس راننده پراید را شناسایی کرد و دو زن جوان در مواجهه حضوری او را شناختند. بدین ترتیب مرد ۳۰ ساله در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه دو زن یکی پس از دیگری به تشریح شکایتشان پرداختند.

نخستین زن که صاحب یک مزون لباس در ورامین است به قضات گفت: صبح می‌خواستم از خانه‌ام به محل کارم بروم که سوار پراید این مرد شدم. او پس از طی مسافتی از مسیر اصلی منحرف شد و وقتی به او اعتراض کردم مرا کتک زد. او پول و طلا‌هایی را که همراه داشتم دزدید و مرا آزار داد. سپس در خیابان رهایم کرد. دومین زن نیز گفت: من در یک شرکت خصوصی کار می‌کنم. برای رفتن به محل کارم سوار خودرو این مرد شدم، اما او با تهدید مرا مجبور کرد تا به خواسته شیطانی‌اش تن دهم. سپس اموالم را دزدید و مرا از ماشین بیرون انداخت.

من برای او اشد مجازات می‌خواهم. وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت دو زن و سرقت اموال آن‌ها را انکار کرد و گفت: من دو زن جوان را از قبل می‌شناختم و با آن‌ها دوست بودم. به‌همین دلیل آن‌ها سوار ماشینم شدند و خودشان با من رابطه برقرار کردند. من اموال آن‌ها را ندزدیدم. با اظهارات عجیب این متهم دو زن در حالی که اشک می‌ریختند وی را دروغگو خواندند. بدین‌ترتیب پس از بررسی‌های دقیق قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری متهم را به جرم آدم‌ربایی به ۱۵ سال حبس، به جرم ضرب و جرح دو زن مسافر به ۲ سال زندان و برای سرقت‌هایش به ۲ سال حبس محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

انتها یپیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
خبر مشکوک است و چیزی کم دارد. چرا محکوم به اعدام نشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
سلام مگه تجاوز به عنف اعدام نداشت!؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
پس دیگه اعدام نداره