برگزاری آزمون زبان MSRT در دانشگاه بیرجند

معاون آموزشی دانشگه بیرجند خبر داد: آزمون زبان انگلیسی MSRT در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

 آیتی معاون آموزشی دانشگاه بیرجند، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: آزمون زبان انگلیسی MSRT جمعه ۲۲ آذر ماه با شرکت ۱۳۸ داوطلب از ساعت ۹ الی ۱۱:۱۵ در تالار علامه فرزان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه آزمون MSRT یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط "سازمان امور دانشجویان" وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۰ بار (تقریبا هر ماه یک بار) برگزار می‌شود افزود: شرکت در این آزمون محدودیت ندارد و در صورت عدم قبولی در یک دوره می‌توان در دوره‌های بعدی نیز ثبت نام کرد.

آیتی ادامه داد: داوطلبانی که نمرات ان‌ها بالاتر از ۷۵ باشد تا یکسال نمی‌توانند در ازمون شرکت کنند، زیرا ظرفیت آزمون فوق برای مراکز دانشگاهی و آموزشی بوده و آخرین حد نصاب مراکز فوق نمره ۷۰ است.

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه آزمون MSRT مشابه آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل و آیلتس است، اظهار کرد: دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع دکترا در دانشگاه‌های معتبر ایران، ادامه تحصیل دهند، باید این مدرک را داشته باشند.

آیتی با تاکید بر اینکه تعداد داوطلبان نسبت به دوره قبل افزایش یافته افزود: تعداد ۶۶ نفر داوطلب زن و تعداد ۷۲ نفر داوطلب مرد در این آزمون شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.