برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال محلات در تربت جام

اولین دوره مسابقات فوتسال محلات که با شعار رقابت، رفاقت و نشاط محلات و با شعار جام وحدت محلات در تربت جام آغاز شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال محلات در تربت جام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حسینی شهردار تربت جام گفت: شهرداری در حوزه‌های مختلف ماموریت‌های متعددی دارد و یکی از حوزه‌هایی که به صورت جدی ما به آن ورود پیداکنیم در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزش‌های همگانی است. ما در مرحله اول ساختار را در این حوزه تقویت کردیم و با تشکیل کارگروه‌های مختلف، استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران و همچنین فعال کردن خانه فرهنگ، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی که با هدایت شورای اسلامی شهرصورت گرفته است سعی کردیم نقش شهرداری را در این  حوزه‌ها پررنگ تر نسبت به گذشته انجام شود.

 او ادامه داد: شهرداری تربت جام در دوره جدید این حوزه‌ها فعال تر شده است، دستگاه‌ها وگروه‌های متولی برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی کمک‌های مالی خوبی به هیات‌های ورزشی با معرفی اداره ورزش و جوانان شهرستان و مساعدت در اعزام تیم‌ها به مسابقات ورزشی داشته است.
 
شهردار تربت جام گفت: تجهیزات اماکن ورزشی و پارک‌ها، زمین‌های ورزشی محلات در نقاط مختلف شهر با مصوب شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفته است.  نگاه شهرداری در ورزش شهرستان به مناطق کمتر توسعه می‌باشد و در محلاتی همچون معدآباد و عیدی آباد دو زمین ورزشی روباز جهت استفاده نوجوانان و جوانان را احداث کرده ایم.

حسینی افزود: رویکرد شهرداری با حمایت شورای شهر یک رویکرد جدی به ورزش است و امکان دارد که مردم از اقدامات انجام شده ورزشی شهرداری مطلع نباشند اما ضروری است ما حرکت‌هایی را انجام دهیم که به نوعی رویکرد و توجه شورای شهر و شهرداری به مقوله ورزش برای مردم محسوس‌تر باشد.

او زنگ آغاز ورزش محلات را از امروز با برگزاری مسابقات فوتسال اعلام کرد و ادامه داد: در اولین دوره مسابقات فوتسال محلات که با شعار رقابت، رفاقت و نشاط محلات و به نام جام وحدت محلات امروز بعدازظهر ساعت ۱۸ در سالن وحدت تربت جام آغاز می گردد  که ۱۵ تیم از محلات ۱۵ گانه شهرشرکت که درقالب سه گروه ۵ تیمی به رقابت خواهندپرداخت.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.