رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری وکلای خانواده قوه قضائیه:

وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از ظرفیت هم استفاده کنند

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری وکلای خانواده قوه قضائیه گفت: وکلا و کارشناسان قوه قضائیه برای هم افزایی باید از ظرفیت همدیگر استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهادری رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری و وکلای خانواده قوه قضائیه در نشست با هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه قزوین افزود: وکلا و کارشناسان قوه قضائیه ظرفیت‌های خوبی دارند که باید از این ظرفیت‌ها برای هم افزایی استفاده کنند.

بهادری در این نشست راجع به نحوه خدمت رسانی به مردم گفت:باید خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های حقوقی علی الخصوص وکالت معاضدتی مطلوب‌تر باشد.

او درباره مشکلات مرکز وکلای قوه قضائیه ومرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه قزوین اظهارکرد:برای ساختمان مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان‌ها کمیته‌ای تشکیل شده و امیدواریم مکانی مناسب در این زمینه در قزوین ایجادشود.

بهادری اضافه کرد: کمیسیون حمایت هم ایجادشده است تا از وکلا و کارشناسان در استان‌ها حمایت شود.

وی با اشاره به روابط خوب با دادگستری گفت:خوشبختانه تعامل خوبی با دادگستری استان‌ها داریم و مرکز وکلای قوه قضائیه ومرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه قزوین می‌توانند مشکلات خود را با دادگستری استان مکاتبه کنند.

بهادری خاطرنشان کرد:کمیسیون رفاهی هم در مرکز تشکیل، ولی هنوز فعال نشده است که با فعالیت این کمیسیون به مسائل رفاهی وکلا و کارشناسان دادگستری استان‌ها نیز رسیدگی خواهدشد.

او گفت:در قزوین هم باید این کمیسیون راه اندازی و نه تنها برای استان بلکه برای کل کشور در زمینه مسائل رفاهی برنامه ریزی شود.

عقیل فاضل رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه قزوین هم در این نشست گفت:تعهد و تخصص دو چشمه جوشان قوه قضائیه است.

فاضل افود: به دنبال تقویت علمی و سلامت وکلای قزوین هستیم.

فرخزاد رئیس هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه قزوین هم در این نشست گفت:امیدواریم با کمک مسئولان، مکانی بهتر برای مرکز راه اندازی کنیم تا بعنوان خانه کارشناس در شان کارشناسان باشد.

در ادامه هریک از اعضای هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه قزوین به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس بسیج حقوقدانان کشور همچنین قبل از برگزاری این نشست با استاندار قزوین دیدار و از مرکز مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه قزوین بازدیدکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.