اختصاص دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در سراسر کشور اختصاص یافته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه تمام آموزشی در شهر نوش آباد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در سراسر کشور اختصاص یافته است گفت: تا پایان سال دو هزار کلاس درس با این اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

مهراله رخشانی مهر با اشاره به وجود ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور افزود: با کمک خیران سالانه ۱۲ هزار کلاس درس با کمک خیران در کشور ساخته می‌شود که بخشی از آن جایگزین مدارس فرسوده می‌شود.

او به اختصاص دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولت برای سال ۹۹ جهت احداث کلاس‌های درس جدید گفت: با برنامه ریزی انجام شده همین میزان اعتبار را خیران برای ساخت مدارس جدید اختصاص داده اند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه در ۲۵ هزار کلاس درس بخاری‌های غیر استاندارد نفتی استفاده می‌شود افزود: برای حل مشکل‌ای کلاس‌ها باید سیستم‌های حرارت مرکزی گازوئیلی به دلیل نبود گاز در این مناطق استفاده کنیم.

او با اشاره به وجود ۶۳ هزار کلاس درس با بخاری‌های غیر استاندارد گاز در کشور گفت: در تلاش می‌کنیم تا این بخاری‌ها از کلاس‌ها جمع آوری و سیستم گرمایشی شوفاژ جایگزین آن شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.