در خرید و مصرف انواع کیک و ویفر دقت کنید

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:مردم در خرید و مصرف انواع کیک و ویفر دقت لازم را داشته باشند و از سلامت محصول اطمینان حاصل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صابری مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تایید آلوده بودن برخی از محصولات خوراکی کیک و ویفر گفت: این محصولات در سطح تولید و عرضه‌ی کلان مشکلی نداشته و تنها برخی عرضه کنندگان خرد و کوچک متاسفانه این عمل غیر اخلاقی و غیر انسانی را مرتکب شدند که داخل آن‌ها قرص‌هایی گذاشته اند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد :کارشناسان ما در بازدید هر کدام از انواع این کیک‌ و ویفر را که بازگشایی کردند مشکلی نداشتند.

او اضافه کرد :مردم دقت کنند که محصول خریداری شده سالم باشد و درصورت مشاهده‌ی هر مورد مشکوکی به ما اطلاع دهند و ما همچنان در حال پیگیری و بررسی این ماجرا هستیم.

محمد حسین عزیزی مدیرکل نظارت برفرآورده‌های غذایی وزارت بهداشت هم گفته جاسازی قرص و کپسول در برخی کیک‌های برند ایرانی به صورت عمدی و پس از کارخانه انجام شده و یک اقدام برای تشویش اذهان عمومی بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
در مرحله خط تولید پیش اومده.

مگر نمی بینید قرص وسط ویفر هست؟
بعد از اینکه ویفر بسته بندی شد کی می تواند دونیمش بکند و قرص بذارد؟ ویفر نازک است. مثل اول نمی شود و شکسته می ماند!
خائنین را معرفی کنید. از وزارت بهداشت بیشتر از این انتظار دارم