تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه شب یلدا

رئیس شبکه دامپزشکی قروه گفت:به منظور کنترل و نظارت بازار شب یلدا در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور طرح نظارتی از ۲۳ آذر تا اول دی ماه در بازار این شهرستان اجرا می‌شود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین پروائی گفت: به منظور کنترل بازار شب یلدا در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور طرح نظارتی از ۲۳ آذرماه جاری تا اول دی‌ماه در بازار این شهرستان اجرا می‌شود.

اوافزود: هدف از اجرای طرح نظارتی بازار شب یلدا در قروه ایجاد امنیت بهداشتی مواد خوراکی دامی است و با کوچکترین تخلفی طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه با توجه به شلوغی بازار شب یلدا در قروه تصریح کرد: ۱۵ اکیپ دامپزشکی در شیفت‌های مختلف خارج از ساعات کاری نیز بر بازار مواد دامی خام این شهرستان نظارت دارند.

پروائی اذعان داشت:در طرح ۹ روزه نظارتی بازار شب یلدا در قروه از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور بازدید و بازرسی خواهد شد.

او از شهروندان خواست، از خرید در مراکز غیرمجاز و دوره‌گرد پرهیز کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بهداشتی را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.