پرداخت ۲۸۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در مناطق روستایی کردستان

مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۸۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در راستای اقدامات دولت برای جلوگیری از مهاجرت مناطق روستایی، از سال گذشته تاکنون ۲۸۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ بهره بانکی پایین به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی افزود: ۲۴ جلسه کارگروه تخصصی، ۲۳ کمیته فنی و ۸ کمیته نظارت برای جذب و پرداخت تسهیلات اختصاص یافته به اشتغال پایدار روستایی در استان برگزار شده است.

صلواتی اظهار داشت: بعد از انجام مطالعات دینامیکی؛ ۱۰ رسته اولویت دار در استان تعیین و با همکاری بانک‌های عامل بویژه تیم مدیریتی استان، این تسهیلات برای نخستین بار کامل جذب و زمینه اشتغال بیش از ۶۷۰۰ نفر در روستا‌های استان را فراهم کرد.

به گفته صلواتی این تسهیلات در قالب ۳۷۷۵ طرح پرداخت شده و تعداد زیادی طرح دیگر نیز در سامانه کارا موجود می‌باشد که به محض ابلاغ و اختصاص تسهیلات، اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اشتغالزایی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.