۳ بار قصاص برای مرد شکاک

مرد میانسال که به‌خاطر سوء‌ظن به همسرش در اقدامی هولناک او را به‌همراه مادرزن خود و مردی غریبه به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری به اتهام سه فقره قتل عمد به ۳ بار قصاص محکوم شد.

۳ بار قصاص برای مرد شکاکبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این جنایت تیر سال ۹۰ و به‌دنبال گزارش سه جنایت درخانه‌ای واقع در کمالشهر کرج آغازشد. کارآگاهان جنایی در بررسی محل حادثه با جسد زنی میانسال، دخترش و پسر جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند.

ضارب که داماد خانواده بود خیلی زود بازداشت شد او در بازجویی‌ها مدعی شد از مدتی قبل به رفتار همسرش شک کرده بود به همین خاطر او را تحت نظر قرار داده و روز حادثه وقتی همسرش به خانه مادر خود رفته او را تعقیب کرده بود. این مرد در بیان جزئیات حادثه گفت: وقتی همسرم وارد خانه شد دقایقی بعد به آنجا رفتم و با عجله وارد خانه شدم ناگهان همسرم را در حال صحبت با یک مرد غریبه دیدم ازعصبانیت نفهمیدم چه کار می‌کنم باچاقویی که از قبل در جیبم بود ضربه‌ای به مادر زنم که می‌خواست مانع ورودم به خانه شود زدم بعد هم همسرم را با همان چاقو کشتم. نمی‌دانستم مرد غریبه کیست، اما او را هم با چاقو زدم و فرار کردم.

پس از اعتراف‌های این مرد جوان او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی وبا حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبر تحت محاکمه قرار گرفت. وی در دادگاه اتهام قتل همسر، مادر زنش و آن مرد غریبه را پذیرفت و گفت: زنم را کشتم، چون او به من خیانت کرده و مهدورالدم بود مادرزنم را نیز کشتم، چون از دخترش حمایت می‌کرد. پس از دفاعیات متهم قضات دادگاه وارد شور شده وباتوجه به اسناد ومدارکی که در پرونده وجود داشت متهم را به اتهام سه فقره قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

 

منبع:ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
بالاخره جریان اون دور همی دختر و مادرش و اون جون به اصطلاح غریبه چی بود، اون جون اصلا اونجا چی می خواست
آخرین اخبار