افتتاح ۲۸ طرحِ عمرانی تحول سلامت در استان

مدیر گسترش توسعه شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با افتتاح ۲۸پروژه عمرانی بهداشتی در سال جاری، فضای‌های بهداشتی و درمانی استان اصفهان ۵۵هزار متر مربع گسترش یافت.

رسول حمامی مدیر گسترش توسعه شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف برنامه تحول سلامت استان اصفهان در سال جاری بهبود و گسترش فضای فیزیکی استان اصفهان در زمینه بهداشت و سلامت بوده است و خوشبختانه توانستیم با اعتبارات و تسهیلات لازم ۲۸پروژه عمرانی را در زمینه بهداشت و سلامت در مناطق مختلف استان اصفهان افتتاح کنیم.

او  با اشاره به اینکه  با افتتاح ۲۸پروژه عمرانی بهداشتی در مناطق استان اصفهان ۵۵هزار متر مربع فضای‌های بهداشتی و درمانی استان اصفهان در سال جاری گسترش یافت،افزود: این طرح ها در حوزه بهداشت در استان اصفهان با ۸۳ میلیارد تومان اعتبار به صورت پراکنده در شهرستان‌هایی همچون مبارکه، فریدن، فریدونشهر، لنجان، نائین، فلاورجان، شاهین شهر و نجف اباد در سال جاری اجرایی شده و آماده بهره برداری است.
 
مدیر توسعه گسترش شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد:این طرح های عمرانی در حوزه بهداشت و سلامت شامل احداث ۲۶ پایگاه محور سلامت،۱۲۵ خانه بهداشت،۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت،۳۲ مرکز پانسیون پزشکان و ۵۴ آموزشگاه بهورزی در مناطق مختلف استان اصفهان می باشد.

حمامی ادامه داد:از سال ۹۳ تاکنون با آغاز به کار برنامه تحول سلامت در استان اصفهان ۱۹۸ طرح عمرانی بهداشتی در مناطق استان اصفهان اجرایی شده است.

او اضافه کرد: با توجه به تمهیدات لازمی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت بهبود اوضاع بهداشتی و درمانی استان اصفهان در سال جاری صورت گرفت خوشبختانه فضای فیزیکی و بهداشتی استان اصفهان از شرق در شهرستان خور وبیابانک تا غرب در شهرستان فریدونشهر گسترش یافت.

مدیر توسعه گسترش شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:نوسازی تشکیلات بهداشتی استان اصفهان در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان صورت گرفت.

حمامی گفت:یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تحول سلامت استان اصفهان در سال جاری افتتاح پروژه‌های عمرانی بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه نشین استان اصفهان است.

او در خصوص اجرایی طرح‌های عمرانی بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه نشین استان اصفهان در سال جاری گفت:پروژه‌های بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان اصفهان در سال جاری در مناطقی مانند بهرام آباد، اسلام آباد، دورک، بادجان، قره قم، مهاباد، مورچه خورت، جهاد اباد، میمه و بیده در قالب احداث خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت روستایی، و آموزشگاه بهورزی اجرایی شده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.