انتقاد استاندار کرمانشاه از عملکرد اپراتور‌ها

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد اپراتور‌ها گفت : اپراتور‌های مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی‌دانیم در استان چه می‌کنند و چقدر درآمد دارند؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نسبت به عملکرد غیرشفاف اپراتور‌های فعال در استان انتقاد کرد.

او گفت: اپراتور‌های مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی‌دانیم در استان چه می‌کنند؟ چقدر درآمد دارند؟ چه میزان خدمات ارائه می‌دهند؟ و اصلا برنامه‌های توسعه‌ای آن‌ها چیست؟

او گفت: این حقیقا جای گلایه دارد که نسبت به فعالیت این اپراتور‌ها بی اطلاع باشیم و اصلا ندانیم مدیران آن‌ها چه کسانی هستند.

بازوند با انتقاد از عملکرد اپراتورها گفت: این اپراتور در بحث زلزله و اربعین مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورد، اما ما حتی نمیدانیم مسئول این اپراتور کیست و چقدر درآمد از این دو میلیون نفر جمعیت استان دارد و چرا این مشکلات را در استان به وجود آورده؟

به دنبال طرح این انتقادات، امامی با بیان اینکه وزرات ارتباطات وفناوری اطلاعات یکی از شفاف‌ترین وزارتخانه هاست، گفت: هر اطلاعاتی که از نحوه فعالیت، میزان درآمد و خدمات دهی اپراتور‌ها در استان بخواهید در اختیار استان قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه از کسر از حساب مشترکین بابت خدمات ارزش افزوده انتقاد کرد و افزود: در یک مورد در جوانرود از حساب یک جوان بدون اینکه اطلاع داشته باشد مبلغ ۱۲ میلیون تومان برداشت شده بود که این مصداق دزدی در روز روشن است.

امامی در این زمینه هم با تایید صحبت‌های استاندار در خصوص خدمات ارزش افزوده، گفت: در حال حاضر با اطلاع موضوع به قوه قضاییه، این پرونده یک میلیون و ۶۰۰ هزار شاکی در کشور دارد و در دستگاه قضایی پرونده آن باز است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به قرارگیری مرکز مدیریت منطقه هشت مخابراتی در همدان، با انتقاد از این وضعیت گفت: کُد منطقه هشت (شامل استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، مرکزی) به دلیل ملاحظات جنگی در آن زمان به استان همدان داده شده بود، اما الان ۳۰ سال از پایان جنگ می‌گذرد و این مرکزیت باید به کرمانشاه داده شود، چرا که عمده جمعیت غرب کشور در این استان است.

بازوند از مسئول تنظیم مقررات رادیویی سازمان مقررات خواست یا این مرکزیت را به استان کرمانشاه بدهند و یا کُد کرمانشاه را عوض کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.