در بسته حوادث ۲۳ آذرماه بخوانید؛

نگاهی به حوادث روز شنبه ۲۳ آذر ماه در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۳ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۳ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان خودرو در اهواز متلاشی شد

سرهنگ محسن دالوندفرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و منزل در برخی از نقاط اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی موفق شدند یک باند ۵ نفره سرقت خودرو و منزل را در خصوص سرقت‌های رخ داده شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، دستگیر کنند.

دالوند بیان کرد: از مخفیگاه متهمان، اموال سرقتی زیادی از جمله ۳ دستگاه خودروی سواری پراید که به صورت صد درصد اوراق شده بودند، یک دستگاه موتورسیکلت، ۸ حلقه لاستیک زاپاس خودرو، تلویزیون‌های خانگی، پمپ‌های آب، باطری خودرو و مقادیر زیادی لوازم برقی و گازی منزل کشف و سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۱ فقره سرقت خودرو و منزل در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان به مراجع قضایی داده شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده از سرقت از مهم‌ترین راهکار‌های موثر در پیشگیری از سرقت خودرو است.

برخورد قاطع با سارق حرفه ای در دزفول

 سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول  گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در نقاط مختلف سطح شهرستان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی یک سارق کیف قاپ حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۹ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانون به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام کسئول گفت: هنگام مراجعه به بازار و خیابان به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

او ادامه داد: تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده از سرقت از مهم‌ترین راهکار‌های موثر در پیشگیری از سرقت خودرو است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیری انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.