خشم کاربران از خیانت جدید ربع پهلوی به مردم ایران

مصاحبه جدید ربع پهلوی با نیویورک تایمز و ابراز خوشحالی او از تحریم های ظالمانه علیه ایران، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

#ربع_پهلوی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا پهلوی فرزند آخرین فرزند شاه مخلوع ایران که این روزها در خارج از ایران زندگی می‌کند مدت هاست برای تحقق آرزوی چهل‌ساله خود و دستیابی به تاج و تخت شاهنشاهی در تکاپوست و از هیچ تلاشی حتی خیانت به مردم کشورش فروگذار نمی‌کند. ربع پهلوی لیدر سلطنت طلبان خارج نشین به تازگی در گفت‌وگو با نشریه آمریکایی "نیویوک" رکورد جدیدی از خیانت را به‌نام خود ثبت کرده و بار دیگر خودفروختی و خیانت به مردم ایران  را به جهانیان ثابت کرده است.

«رضا پهلوی» فرزند آخرین شاه ایران، در این مصاحبه گفته است که شهروندان ایران دلایل تحریم های آمریکا را درک و از آن قدردانی می‌کنند! او همچنین برای توجیه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، مدعی شده است که واشنگتن با اقدامات محدودکننده‌ای نظیر تحریم، از بی‌ثبات‌سازی منطقه و جهان توسط جمهوری اسلامی جلوگیری می‌کند.

انتشار این صحبت‌ها در فضای مجازی با واکنش‌های تند و انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد . کاربران با داغ کردن هشتگ #ربع_پهلوی در توییتر سلطنت طلبان و رضا پهلوی را خائنین به ملت و کشور ایران دانستند و به او یادآوری کردند که آرزوی نشستن بر تخت شاهنشاهی را در ایران به گور خواهند برد. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید:

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

#ربع_پهلوی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه بگو مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه .
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۴:۱۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
خاک بر سرش ربع پهلوی
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
هرفردویاگروهی (چه ایرانی چه غیرایرانی ) درهرجای دنیااگه واقعاًدلسوزایران ومردم ایرانه وحقیقتاً خواهان پیشرفت ورفاه وامنیت وآینده درخشان این مملکت هست،درمقام عمل اگه فکری وایده ای داره اگه توان ومهارت خاصی داره ،بدیهی است اون روبه آینده موکول نمیکنه،مگراینکه سابقه درخشان ویا ضمانت اجرایی داشته باشه.آبادی ایران به فکروتلاش تک تک ما نیازداره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
بی خودی از این بدبخت چیزی ننویسید بگذارید تو حال خودش باشه آخه کجای این شخص مهم که ازش خبر میدید آدم مشمعز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این ربع پهلوی ملت چه خیری از بابات پدر بزرگت دیدن دود این تحریمها داخل چشم ملت می ره مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
این خائن مثل اجداد خونخوارش آدم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
این و بقیه سلطنت طلبان دیگه کشورشون آمریکاست ایشان 40 سال آمریکاست و تابعیت آمریکا را داره باید از کشورش دفاع کنه