مرادی: با هزینه شخصی تمرین می کنم

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: در حال حاضر شرایطم بد نیست و با هزینه شخصی تمرین می‌کنم.

امیر مرادی دونده نیمه استقامت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در آستانه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: در حال حاضر شرایطم بد نیست و با هزینه شخصی تمرین می‌کنم. فدراسیون دوومیدانی قرار است هزینه  اردو‌ها که مربوط به ماه مهر می‌شود به ما بدهد و نمی‌دانم رقمش چقدر است.

مرادی درباره اینکه با مربی کار می‌کند یا نه! گفت: بله با برادرم کوروش تا کسب سهمیه المپیک تمرین می‌کنم. به هر حال تمرین با مربی آفریقایی خیلی خوب است، اما در حال حاضر با مربی ایرانی کار می‌کنم.  

دونده نیمه استقامت کشورمان درباره اینکه تاکنون فقط ۲ سهمیه المپیک کسب کردیم و احتمال افزایش این سهمیه‌ها وجود دارد، گفت: به هر حال ورودی‌های المپیک را  سخت‌تر کردند و در گذشته ۶۰، ۷۰ ورزشکار به المپیک می‌بردند، اما اکنون ۵۰ نفر به این رقابت‌ها می‌روند و سهمیه‌ها کمتر شده است. به نظرم دوومیدانی ۴، ۵ سهمیه المپیک را می‌گیرد.  

او درباره  انتظارش از فدراسیون دوومیدانی  بیان کرد: به نظرم اگر قرار است که ما دوومیدانی کاران سهمیه المپیک بگیریم در آن صورت مسئولان باید حمایت کنند. حریفان قطری ما در آمریکا و آفریقا اردو برپا کردند، اما در کشورمان فقط از رتبه‌های اول تا سوم حمایت می‌شود.  

امیری درباره ارزیابی اش از عملکرد عرب سرپرست دوومیدانی اظهار کرد: من تاکنون عرب ندیدم و صحبتی هم با او نداشتم، اما امیدوارم او ورزشکاران را تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو حمایت کند تا ورودی‌های بیشتری کسب کنیم.  

دونده نیمه استقامت کشورمان درباره اینکه رئیس فدراسیون دوومیدانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: به نظرم دوومیدانی نیاز به فردی دارد که حرفش را قبول داشته باشند و توانمند و کارآمد باشد. رئیس جدید دوومیدانی برای پیشرفت این رشته ورزشی باید ورزشکاران را حمایت کند. تنها نباید به دنبال کسب سهمیه المپیک باشیم بلکه استعداد‌هایی در ایران داریم که نیاز به حمایت دارند. همچنین باید به وضعیت ورزشکاران رسیدگی شودو خیلی از دوومیدانی کاران به حال خود رها شدند.  


بیشتر بخوانید: تکلیف ملی پوش دوومیدانی فردا مشخص می‌شود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار