طی مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم معرفی حجت الاسلام حقانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: حوزه خدمت سازمان تبلیغات بسیار وسیع  بوده و انصافا از یک وزارتخانه چیزی کم ندارد با تمام وسعت کاری این حوزه اماامکانات این اداره کل کم است و امیدواریم فعالان این عرصه بتوانند کار سخت را به خوبی پیش ببرند.

او با اشاره به تغییر و تحولات در عرصه مدیریت درهر استانی افزود:هر مسئولیتی روزی باید باید واگذارشود .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن قدردانی از خدمات مدیران قبلی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان به ویژگی های مدیرجدید این نهاداشاره و بیان داشت: بخشی از روحیات شهید حقانی در روحیات فرزندشان به خوبی مشاهده می شود و ایشان کرمان را به خوبی می شناسد و فردی پرنشاط و جهادی است.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی در مراسم  معارفه خود به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: مردم‌داری کمک می‌کند تا ضعف‌های اداری ما را رفع شود و کار را به سرعت پیش ببریم چیزی که در متن بیانیه گام دوم انقلاب آمده است.

او گفت: هر زمان سکان دست مردم بود کار به خوبی پیش رفته و جایی که کار دست مردم نبود شرایط به سختی پیش رفته است.

حقانی تصریح کرد: باری که بردوش من است سنگین بوده ودر جایی خدمت می‌کنم که سنگ بنایش را پدرم بنا گذاشته و از طرفی خوشحالم که توفیق خدمت به این مردم نصیبم شده و از همه مهمتر این یک آزمایش است که امید دارم از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیایم.

در این آیین حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل سابق این نهاد تجلیل شد.

تبلیغات اسلامی استان کرمان مدتی به شکل سرپرستی اداره می شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی عرب پور
۰۹:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
تبریک
آخرین اخبار