بسته خبر‌های حوادث ۲۴ آذرماه؛

کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فهرج/کشف نیم تن حشیش در ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ دستگاه تانکر حامل ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس آگاهی شهرستان فهرج خبر داد.

کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فهرج/کشف نیم تن حشیش در ارزوئیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فهرج با کسب خبری مبنی بر حمل غیرمجاز فرآورد‌های نفتی به سمت مرز‌های جنوب شرق کشور، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند ۲ دستگاه تانکر حامل سوخت غیرمجاز از محور‌های این شهرستان به سمت شهرستان ایرانشهر در حرکت هستند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران با استقرار نامحسوس در محور"فهرج-ایرانشهر" این ۲ تانکر را متوقف و در بازرسی از هر یک از آن‌ها ۳۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و راننده آن‌ها را به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان یادآور شد: انتقال غیرمجاز منابع سوختی برای عرصه‌های اقتصاد، معیشت و اشتغال تمام افراد جامعه بسیار زیانبار است از این رو پلیس بنا به وظایف ذاتی خود با این پدیده مخرب با جدیت برخورد می‌کند

 

 اعتماد بی‌جا یکی از عوامل سرقت اینترنتی

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به اینکه سهل‌انگاری و اعتماد بی‌جا یکی از عوامل سرقت اینترنتی است، گفت:با قرار دادن اطلاعات خصوصی از جمله اطلاعات حساب‌های بانکی به دیگران زمینه کلاهبرداری از خود را فراهم نیاورید.

سرهنگ امین یادگارنژاد در تشریح این خبر افزود: با مراجعه فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی بصورت غیر مجاز برداشت شده است، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: در روند رسیدگی به پرونده، ضمن دستگیری متهم مشخص شد که وی از بستگان شاکی است که مشکلاتی را برای وی بوجود آورده است.

سرهنگ یادگارنژاد گفت: شاکی کارت بانکی خود را جهت امورات بانکی در اختیار متهم قرار داد بود و متهم نیز از اعتماد وی سوء استفاده کرده و مبالغی را از حساب شاکی برداشت کرده بود

کشف ۵۲۹ کیلو حشیش در عملیات پلیس ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۲۹ کیلو حشیش و ۵۵ کیلو تریاک و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران شهرستان ارزوئیه خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه انتظامی "دولت آباد" شهرستان "ارزوئیه" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "دولت آباد-صوغان" به یک دستگاه سواری پژو پارس مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت آن را متوقف کردند.

اوافزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۵۲۹ کیلو حشیش و ۵۵ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

کشف ۵۲۹ کیلو حشیش در عملیات پلیس ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۲۹ کیلو حشیش و ۵۵ کیلو تریاک و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران شهرستان ارزوئیه خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه انتظامی دولت آباد شهرستان ارزوئیه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "دولت آباد-صوغان" به یک دستگاه سواری پژو پارس مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت آن را متوقف کردند.

اوافزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۵۲۹ کیلو حشیش و ۵۵ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار