سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت هوا در ۲۵ آذر/سامانه بارش زا در جنوب و جنوب غرب کشور تقویت می‌شود

براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز با تقویت سامانه بارش زا در جنوب و جنوب غرب کشور رگبار شدید باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز با تقویت سامانه بارش زا در جنوب و جنوب غرب کشور رگبار شدید باران و رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های واقع در امتداد رشته کوه زاگرس، مرکز و غرب کشور بارش برف و باران، احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز و طی روز سه شنبه با نفوذ جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر در این مناطق شاهد بارش باران و کاهش نسبی دما و در مناطق مرتفع بارش برف خواهیم بود.

روز سه شنبه برای اغلب مناطق کشور بارندگی پیش بینی می‌شود و در مناطق جنوبی از شدت بیشتری برخوردار است و به شکل رگبار و رعد و برق و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.


بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب و طغیانی شدن رودخانه‌ها در برخی نقاط کشور/ آسمان پایتخت بارانی می‌شود


روز پنج شنبه در جنوب شرق و شرق شاهد بارش پراکنده همراه با وزش باد خواهیم بود و روز جمعه در غالب مناطق کشور جو نسبتا پایدار حکمفرماست.

بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و روز سه شنبه مناطق فراساحل دریای خزر بویژه نواحی غربی مواج پیش بینی می‌شود.

/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار