آغاز رزمایش مشترک پلیس و راهداری زمستانی در جنوب کرمان

رزمایش مشترک طرح عملیاتی پلیس و راهداری زمستانی از امروز در جنوب استان کرمان آغاز شد و تا ۲۲ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان شاهرخی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در مراسم رزمایش مشترک طرح عملیاتی پلیس و راهداری زمستانی گفت: طرح عملیاتی پلیس و راهداری زمستانی با حضور نیرو‌های قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، هلال احمر، امداد خودرو، راه شهرسازی و آتش نشانی در بزرگراه سید سلطان احمد (ورودی جیرفت) برگزار شد.

او افزود: این مانور با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت عبور و مرور در محور‌های برف گیر و گردنه‌های سخت گذر کوهستانی، ایجاد آرامش برای اهالی منطقه و مسافران و عملیات مشترک با پلیس و دستگاه‌های همکار اجرایی شد.

 

شاهرخی تصریح کرد: در طرح عملیات ترافیکی پلیس و راهداری، نیرو‌های عملیاتی از امروز با حضور در جاده طرح زمستانی خود را رسماً آغاز کردند.

 او بیان داشت: راهداران جنوب کرمان در قالب ۲۳۰ نیروی راهداری و در قالب ۱۴ گروه راهداری با ۱۴۵ دستگاه راهداری سبک و سنگین در این طرح شرکت دارند.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه جنوب استان کرمان ۱۸۰ کیلومتر محور برفگیر دارد که عمدتاً در ارتفاعات شهرستان جیرفت واقع شده اند، گفت: به رانندگانی که قصد سفر از مبدا جنوب کرمان به دیگر مناطق و بالعکس را دارند، توصیه می‌شود با توجه به وجود سه گردنه برفگیر سربیژن، امیرالمومنین و جبالبارز حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

طرح راهداری زمستانی جنوب استان کرمان از امروز ۲۵ آذر ۹۸ آغاز شده است و تا ۲۲ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار