با حضور وزیر نیرو؛

افتتاح ۱۳ پروژه حوزه آب و برق در کردستان

وزیر نیرو شب گذشته از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و از امروز صبح برنامه‌های این سفر یک روزه با افتتاح، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام در سطح استان رسما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،در این سفر یک روزه ۲۷ پروژه حوزه صنعت آب و برق در این استان با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو افتتاح، کلنگ زنی و بازدید می‌شود.

از این تعداد ۱۳ پروژه در صنعت آب و برق آماده افتتاح و به بهره برداری رسیدن است، هفت پروژه جدید در این حوزه کلنگ زنی می‌شود و روند اجرایی هفت پروژه دیگر نیز مورد بازدید وزیر نیرو قرار می‌گیرد.

در مجموع برای این ۲۷ پروژه اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان صرف شده و یا در آینده هزینه می‌شود که بهره برداری از بخش دوم سامانه سد آزاد، بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های بیجار و حسن آباد یاسوکند و برق رسانی به تعدادی روستا در شهرستان‌های دهگلان، سقز و دیواندره بخشی از این پروژه‌ها است.

افتتاح ایستگاه پمپاژ اصلی سامانه انتقال سد آزاد و تامین آب چهار هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی کشاورزی، افتتاح آبرسانی به ۴۴ روستا در سطح استان، مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه و ملاقات حضوری با مردم از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در این سفر یک روزه به کردستان است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آب و برق ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.