انتقال سامانه آب به شهرستان‌های قروه و دهگلان به ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

بیش از ۱۰ روز از قطعی آب شرب شهر دلبران می‌گذرد که نماینده مردم قروه و دهگلان از انتقال سامانه آب به شهرستان‌های قروه و دهگلان خبر می‌دهد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی محمد مرادی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان گفت:  از آغاز دوران نمایندگی خود ایجاد سامانه انتقال آب قروه و دهگلان از طریق سد آزاد و قوچم را به عنوان برنامه‌ای اصلی در دستور کار خود قرار داده است.

 نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان از اجرایی شدن این سامانه خبر داد و گفت: سامانه انتقال آب آشامیدنی از سد قوچم به قروه ۲۳ میلیون مترمکعب صورت خواهد گرفت.

مرادی افزود: اجرای این پروژه به ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس گفتگو‌های صورت گرفته با آقای نوبخت و برنامه ریزی انجام شده همراه با آقای نصراللهی زاده در برنامه و بودجه امسال این ردیف بودجه لحاظ می‌شود تا پروژه آبرسانی به روستا‌ها و این ۲ شهرستان اجرایی گردد.

درحال حاضر آبرسانی به شهر دلبران از طریق تانکر صورت می‌گیرد.

تلاش نماینده محترم مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی به ارائه یک تذکر کتبی به وزیر نیرو خلاصه می‌شود در حالی که مردم چشم به راه اقدامی انقلابی و حرکتی جهادی هستند.

انتهای پیام / م

پیش بینی سامانه انتقال آب آشامیدنی از سد قوچم به قروه ۲۳ میلیون مترمکعب می باشد

برچسب ها: اعتبار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.