مدیرکل ورزش و جوانان کرمان؛

یک باب خانه جوان در شهربابک احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه راه اندازی پنج خانه جوان در این استان در دستور کارست، گفت: یکی از آن‌ها با اعتبار دو میلیارد تومان در شهربابک در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشستی با هیئت‌های ورزشی شهرستان شهربابک در محل فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه شهربابک ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان بر اساس آئین نامه‌های موجود به طور قانونی از آن‌ها استفاده کرد، گفت: مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان را باید بر اساس اولویت‌ها پیگیری کرد.

او بیان داشت: برای تعویض رول زمین چمن و ساخت سکو و ترمیم مسائل داخلی زمین شماره دو ورزشگاه شهدای مس دو میلیارد تومان هزینه شده است.

پاریزی به زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان اشاره کرد و افزود: ناصر شهبازی، مسئول پروژه های عمرانی ورزشی شرکت صنایع مس ایران، برای استان کرمان و صنایع مس نعمت و ظرفیت بزرگی است که برای به بهره برداری رسیدن پروژه‌ها و منتفع شدن مردم منطقه تلاش زیادی دارد و اگر جایی کاری مانده قطعاً کم کاری از خود شهرستان است.

 

او با بیان اینکه سعد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نگاه کاملاً مثبتی به ورزش دارد، اظهار داشت: برای بهره‌مند شدن شهرستان از این نگاه و ظرفیت، باید نوع مطالبه گری را تغییر دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تأکید کرد: باید با فراهم کردن امکانات ورزشی آسیب‌های اجتماعی شهرستان را به حداقل برسانیم که با تحقق آن می‌توان عملکرد حوزه ورزش را خوب ارزیابی کرد.

پاریزی به پروژه‌های مشارکتی در شهربابک اشاره کرد و گفت: در این راستا دو زمین چمن مصنوعی در خاتون آباد، در روستای برفه و در شهر‌های خورسند، جوزم و دهج هرکدام یک زمین چمن مصنوعی و تعویض رول مجموعه خدادادیان شهربابک به بهره برداری رسید.

او نقش مدارس را در بخش‌های همگانی و قهرمانی بسیار مهم دانست و بیان داشت: ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان شهربابک داریم و همچنین مدارس پر جمعیتی در این شهرستان است که منابع مالی خوبی دارند و می‌توان از این ظرفیت برای ارتقا زیرساخت‌ها در مدارس استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان آمار بیمه شدگان ورزشی شهربابک را سه هزار نفر برشمرد و عنوان کرد: آمار استفاده کنندگان از اماکن ورزشی شهرستان قطعا بیش از سه برابر این عدد است که حدوداً به ۷ الی ۸ هزار نفر می‌رسد که اگر این آمار در قالب ورزشکاران سازمان یافته باشد می‌تواند به رشد شاخص‌های شهرستان در بخش ارزیابی و جذب اعتبارات کمک کند.

 

او با بیان اینکه دولت شرایط اقتصادی خوبی ندارد، افزود: اگر ما بتوانیم پروژه‌های نیمه تمامی را تا قبل از تقسیم اعتبارات تحویل دهیم قطعا دولت از سر جمع اعتباراتش در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها و ادارات کل می‌تواند اعتبار بگذارد که این پروژه‌ها تکمیل شود و برای این کار می‌توان از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و خیران استفاده کرد.

پاریزی گفت: ما پنج خانه جوان را در کل استان کرمان داریم که یکی از آن‌ها در شهربابک در حال ساخت است.

 او افزود: بیش از ۱۰۰ پروژه قابل واگذاری در استان داریم و سرمایه گذار بخش خصوصی، بنگاه‌ها و خیران می‌توانند در تکمیل آن کمک کنند تا به بهره برداری برسند.

پاریزی با بیان اینکه باشگاه مس شهربابک عملکرد قابل قبولی دارد و اعضای آن با سلامت و صداقت کار می‌کنند، تصریح کرد: از سایر باشگاه‌ها نظیر شقایق و شهاب که خلا‌های موجود را پوشش می‌دهند تشکر می کنم.

 

او تاکید کرد: بخشدار باید دهیاری‌ها را ترغیب کند تا پروژ‌ها در روستا‌ها و مناطق شهرستان تکمیل و تاسیس شود.

پاریزی به اختصاص برخی اعتبارات ورزشی امسال در شهربابک اشاره کرد و افزود: دو میلیارد تومان برای خانه جوان شهربابک، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای سالن خاتون آباد و ۲۷۰ میلیون تومان برای تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار