آیین رونمایی از پوستر آثار آیت الله حائری شیرازی

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ویژه برنامه‌ای به مناسبت گرامیداشت آیت الله حائری شیرازی از پوستر «این چند کتاب محی الدین» رونمایی می‌کند.

آیین رونمایی از پوستر آثار آیت الله حائری شیرازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیین رونمایی از «پوستر این چند کتاب محی الدین» ویژه معرفی آثار آیت‌الله محمدصادق حائری شیرازی در ویژه برنامه دومین سالگرد رحلت فقیه عالم شیرازی، فردا (چهارشنبه ۲۷ آذرماه) ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران این برنامه خواهد بود و درخصوص آثار آیت الله محمدصادق حائری شیرازی و شخصیت علمی این روحانی فقید گفتگو خواهد کرد.

پوستر «این چند کتاب محی الدین» به معرفی هشت اثر از مهم‌ترین آثار آیت‌الله محمدصادق حائری شیرازی اختصاص دارد که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراحی و به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت ترویج، توسعه و افزایش آگاهی درباره شخصیت این استاد اخلاق وکتاب‌های معرفی شده وی، همچون گذشته در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، اشاعه محتوای منابع و همچنین افزایش برنامه‌های متنوع و خلاقانه مرتبط منتشر شده است. این پوستر در اولین گام در شیراز رونمایی می‌شود.

گفتنی است تمامی آثار معرفی شده در این طرح در تمامی کتابخانه‌های عمومی موجود است و علاقه مندان می‌توانند این چند کتاب را از کتابخانه‌های عمومی دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار